czwartek, 5 kwietnia 2012

Chwilówka na samochód

Ostatnio w autobusie usłyszałam rozmowę dwóch młodych kobiet. Jedna z nich opowiadała „Do kogo mam ponadto zatelefonować? Ciocia Ania już wcześniej wspierała mnie gotówką. Matka też sama pożyczała na medykamenty. Być może Asia oraz Wojtek zdołaliby poratować mnie kilkoma stówami?” Pomyślałam sobie, skąd ja kojarzę te problemy. Świeżo co też zadawałam sobie tego typu pytania. Niestety nikt spośród familii nie był w stanie mi pożyczyć tych pieniążków, a moja sytuacja z każdym następnym dniem stawała się raz za razem trudniejsza. Miesiąc wcześniej utraciłam pracę. Nie zniechęcałam się, wyszukiwałam nowego angażu nadzwyczaj żwawo, wysyłałam podania, pomimo tego, niestety telefon milczał. Niedługo po tym mój towarzysz życia miał zderzenie, w rezultacie jakiego samochód uległ istotnemu zepsuciu, a przecież był naszym źródłem dochodów, albowiem mój ślubny jest taksówkarzem.


Trzeba było bezzwłocznie dać wóz do warsztatu. Na nieszczęście nie mieliśmy żadnych zapasów finansowych, ponieważ pieniądze wypracowane za sprawą współmałżonka oddałam na uregulowanie czynszu jak również rachunków. Szukałam pomocy u familii, kolegów, najbliższych, na nieszczęście z żałosnym skutkiem. Udało mi się zorganizować zaledwie 500 złotych, a musieliśmy mieć cztery razy tyle. Byłam przybita sytuacją. Stojąc na przystanku tramwajowym oraz użalając się nad moim losem, dostrzegłam anons o chwilówce przez Internet. Przepisałam numer telefonu. Bałam się zatelefonować, niepokoiłam się, iż nie będziemy w stanie zwrócić tej wierzytelności z jedynej gaży. Pomimo tego zadzwoniłam, Pani powiedziała, iż jeszcze dzisiaj do mnie do domu przybędzie agent konsorcjum. Naprawdę tak się stało. Zademonstrowałam niezbędne dokumenty, jednakże niepokoiłam się, że nie przejdziemy lustracji ze względu na przeszłość w BIK. Jednakowoż ku mojemu zaskoczeniu Pani powiadomiła mnie, że te chwilówka bez bik są udzielane bez weryfikacji stanu BIK.

Tym trafem następnego dnia dysponowaliśmy w portfelu żądaną kwotę. Wnet naprawiliśmy samochód, małżonek znów dzięki niemu począł nieźle dorabiać, zaś ja przestałam się bać, iż zabraknie nam na życie. chwilówkę bez bik oddaliśmy rzeczywiście w w moment. Kilka dni pracy mojego współmałżonka z porządnymi kursami i po chwilówce bez bik pozostało tylko zaskakująco przyjemne wspomnienie. Świeżo co ja także zdobyłam etat, nieźle zarabiam oraz jestem szczęśliwa. Toteż tej młodej kobiecie z autobusu przekazałam numer telefonu do pani od chwilówki bez bik i zakomunikowałam, iż nie musi się niczego obawiać, w takich sytuacjach należy dać sobie pomóc. Uśmiechnęła się zdziwiona i podziękowała, a ja z radością na buzi powróciłam do domu, w którym czekał na mnie już mój uśmiechnięty współmałżonek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz